Outlook’ta İçeri Dışarı Aktar Özelliği Aktif Değil Sorunu

Outlook Dosya kısmında İçeri/Dışarı aktar butonunu kullanarak dosyalarımızı aktarmak istediğimizde bu butonun aktif olmadığını görebiliriz, çözümü çok basit hemen başlayalım.

Bu sorunun nedeni Outlook Türkçe kurulması ancak bölge ayarlarının Türkiye olmamasından (veya tam tersi) kaynaklanıyor.

Çözüme geçelim…

Resim 1: Windows 10 da arama yerine Denetim Masası yazalım ve tıklayın. (Windows 7 kullanıcıları Başlat Menüsünden direk girebilirler)

Resim 2: Denetim Masasında Bölge ayarlarını bulup tıklayalım.

Resim 3: Açılan Ekranda Yönetimsel sekmesine gelin.

Resim 4: Sistem yerel ayarını değiştire tıklıyoruz.

Resim 5: Bölge Ayarlarından Türkiye seçilir.

Resim 6: Bütün ayarları yaptıktan sonra İçeri/Dışarı Aktar aktif olacaktır.

Artık istediğiniz klasörü veya Adres defterini içeri veya dışarı aktarabilirsiniz.

Geçmiş olsun…

Cem BARUT

Cem BARUT

Meslek hayatım boyunca edindiğim bilgileri elimden geldiğince sizlerle paylaşacağım, bunun yanında güncel gelişmeler, Online eğitimler ve Pratik bilgileri vermeye devam edeceğim.
Cem BARUT

Cem BARUT

Meslek hayatım boyunca edindiğim bilgileri elimden geldiğince sizlerle paylaşacağım, bunun yanında güncel gelişmeler, Online eğitimler ve Pratik bilgileri vermeye devam edeceğim.

Outlook’ta İçeri Dışarı Aktar Özelliği Aktif Değil Sorunu” için bir yorum

  • 16 Temmuz 2018 tarihinde, saat 13:18
    Permalink

    Dostum teşekkürler. işe yaradı. kolay gelsin.

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Show Buttons
Hide Buttons