Microsoft Teams ‘de Toplantı Nasıl Oluşturulur

Microsoft Teams’de Toplantı Nasıl Oluşturulur

Microsoft Teams birkaç müşteriniz veya yüzlerce çalışanınız ile güvenli toplantılar oluşturmanıza, planlamanıza ve barındırmanıza olanak tanır. Yalnızca ilgili kişileri davet edin veya tüm kanalı genel veya özel oturumlarda toplayın.

Ücretli bir abonelik aracılığıyla Teams‘in tam sürümüne sahipseniz , Teams masaüstü istemcisinin Takvim sekmesinden veya Teams web uygulamasından anında bir toplantı oluşturabilirsiniz . Sol taraftaki Takvim sekmesine gidin.

Yeni Toplantı” düğmesine tıklayın, Yeni Toplantı formu görünecektir.

Toplantınıza bir başlık verin, gerekli veya isteğe bağlı katılımcıları ekleyin, saati ve tarihi ayarlayın, toplantının tekrarlanıp tekrarlanmayacağını ve ne sıklıkta tekrar edileceğini seçin, bir Teams kanalı veya fiziksel konum belirtin ve son olarak toplantıya ilişkin ek ayrıntıları toplantıya ekleyin.

Toplantıyı planlamaya hazır olduğunuzda “Kaydet“i tıklayın.

Toplantınıza katılanların raporunu almak için, Hazırlamış olduğum içeriğe bakabilirsiniz. 

Toplantıyı Teams den oluşturabildiğiniz gibi, Outlook uygulamasından oluşturabilirsiniz bu yazımdan nasıl yapıldığına göz atın.

Umarım bu yazım size “Microsoft Teams’de Toplantı Nasıl Oluşturulur” için hızlı bir bakış sağlamıştır. Herhangi bir sorunuz varsa, yorum bırakmaktan çekinmeyin

Yorum bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir