AutoCAD Error Code 1603 Hatası ve Çözümü

Autodesk AutoCAD 2020 did not install (error code: 1603)

Autodesk yazılım ürününün 2020 sürümünü yüklerken, aşağıdaki hata mesajı görünebilir:

Kurulum tamamlanmadı. Bazı ürünler yüklenemedi.
 < Ürün Adı > 2020 yüklenmedi (hata kodu: 1603)

Yükleme Autodesk Desktop Uygulaması üzerinden gerçekleştirilirse aynı hata ortaya çıkabilir

Bu hatayı alıyorsanız Lisans servislerinde bir hata var demektir, çözümü oldukça basit isterseniz vakit kaybetmeden başlayalım.

Autodesk 2020 ve daha yüksek sürüm yazılımını kurarken hata kodu 1603
  • Önemli: Virüsten koruma ve / veya güvenlik duvarını geçici olarak devre dışı bırakın.

  • zip dosyasından çıkarıp güncellemeyi yükleyin.
  • Autodesk ürün kurulumunu tekrar çalıştırın
  • Kurulum tekrar aynı hatayı verip başarılı olmaz ise, aşağıdaki adımlara devam edelim.
AdskLicensing bileşenini manuel olarak kaldırın ve yeniden yüklenmesi
  • C:Program Files (x86)Common FilesAutodesk SharedAdskLicensing adresine gidin.

  • Uninstall.exe dosyasını yönetici olarak çalıştırın sağ tıklayın> yönetici olarak çalıştır

  • C:Program Files (x86)Common FilesAutodesk Shared  klasörüne geri gidin ve AdskLicensing dosyası silinmemişse manuel olarak silin.
  • Virüsten koruma ve / veya güvenlik duvarını geçici olarak tekrar devre dışı bırakın.
  • Yukarıda vermiş olduğum Autodesk Lisans Hizmeti güncelleştirmeleri‘ni tekrar kurun.
  • Windows arama çubuğuna Services.msc yazıp hizmetler bölümünü açalım.

  • Hizmetler de FLEXnet Licensing service 64 öğesini bulun eğer yanında Başladı – Otomatik yazmıyorsa çift tıklayalım veya Sağ tık > Özellikler diyelim eğer aynı resimdeki gibiyse herhangi bir işlem yamadan diğer bölüme geçelim.

  • Başlangıç türü: Otomatik Hizmet Durumu: Başlat olarak yapalım Uygula > Tamam diyerek tüm ekranları kapatalım
  • Autodesk 2020 ürün kurulumunu tekrar çalıştıralım.

Kurulum işlemi başarıyla tamamlanacaktır.

“AutoCAD Error Code 1603 Hatası ve Çözümü” için 10 yorum

  1. Abdullah YÜKSEL

    Hocam Allah razı olsun meğer AdskLicensing’i silmem gerekiyormuş. AutoDesk’in kendi sitesinde işe yarar bir çözüm yok maalesef. Çok teşekkürler.

  2. Cezmi Vatansever

    Selam aleyna sorunu çözebildin mi aşamaları takip ettim fakat tekrar aynı hatayı aldım. Sen de durumlar nasıl ?

Yorum bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir