Microsoft Word İçerisine PDF Dosyası Ekleme

Microsoft Word İçerisine PDF Dosyası Ekleme

Microsoft Word, içeriği işlemek için birçok özellik sağlar. Bu benzersiz özelliklerden biri, PDF dosyası doğrudan Word‘e ekleme yeteneğidir ve yalnızca birkaç adımda yapılabilir, gelin hep birlikte bakalım.

Bir PDF dosyasını Word belgenize kolayca eklemek için bir nesne olarak ekleyin (Farklı Word Belgeleri Nasıl Birleştirilir) konusunda değindiğimiz gibi 

Bunu yaparsanız, PDF aslında Word belgesinin bir parçası haline gelecektir ve bu Word belgesini mail attığınızda veya USB ile verdiğinizde karşı taraf Word içerisindeki PDF dosyasını açabilecektir. dosyaları ayrı, ayrı vermek yerine tek bir dosyada toplamış olacaksınız.

Word belgesini açın ve ardından, “Ekle” sekmesini seçin.

Ardından, “Metin” grubundan “Nesne” ye tıklayın. Küçük bir açılır menü görünecektir. Menüden “Nesne” yi seçin.

Şimdi “Nesne” penceresi açılacaktır. Burada, “Dosyadan Oluştur” sekmesini tıklayın ve ardından “Göz at” ı seçin PDF‘nin konumuna gidin, seçin ve ardından “Ekle” ye tıklayın.

PDF şimdi Word belgesine eklenmiştir.

Umarım bu yazım size Microsoft Word İçerisine PDF Dosyası Eklemek için hızlı bir bakış sağlamıştır. Herhangi bir sorunuz varsa, yorum bırakmaktan çekinmeyin.

Meslek hayatım boyunca edindiğim bilgileri elimden geldiğince sizlerle paylaşacağım, bunun yanında güncel gelişmeler, Online eğitimler ve Pratik bilgileri vermeye devam edeceğim.
Cem BARUT

Bir Cevap Yazın